Product was successfully added to your shopping cart.
Handla för 399 SEK och få fri frakt! Använd kod: OCT-DEAL när du har handlat klart i kassan>>>

Yoga för dig som tränar

Monica Björns bok vänder sig till atleter och vanliga motionärer som alla vill öka sin smidighet, stabilitet, målmedvetenhet och förbättra sina träningsresultat. Och samtidigt må bättre på flera plan. Vardagsatleter behöver yoga för att utvecklas i sin träning och för att minska risken för skador.

Tillgänglighet: I lager

195,00 kr
Detaljer
Hur är det möjligt att förbättra löpsteget om musklerna kring höfterna är permanent stela? Hur mycket bättre skulle cyklisten må med ökad bålstabilitet? Det handlar om att stretcha ut, öppna upp och balansera kroppen, samtidigt som man stärker sina svaga länkar. En förbättrad rörlighet och flexibilitet kan hjälpa dig att springa snabbare, lyfta tyngre och hålla dig skadefri längre! I "Yoga för dig som tränar" hittar man övningar och specifika flöden anpassade för olika typer av individuella idrotter: löpning, simning, cykling, längdåkning och funktionell träning/styrketräning. Det är grundsporter som lockar många motionärer, och som också ligger i fokus för de lopp som lockar en växande grupp av triatleter och träningsentusiaster.